wpisujcie Wasz ranking dokonań tego reżysera.
Mój jest taki:
1 - Cujo - 8
2 - Klejnot Nilu - 7
3 - Obroża - 7
4 - Oko kota - 6
5 - Aligator - 5
też mu się udał i to bardzo
równie pomysłowy, dynamiczny, podszyty erotyzmem jak "MIŁOŚĆ, SZMARAGD I KROKODYL"
ŚWIETNA KONTYNUACJA!